سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات و مقالات حیوانات خانگی که مورد نیاز است

 

مقالات حیوانات خانگی

مقالات حیوانات خانگی و تمای اطلاعات لازم برای نگه داری از حیوانات خانگی را باید تهیه م مطالعه کنید تا به بهترین شکل ممکن از حیوانات خانگی خود نگه دداری و پرورش دهید.  با نگه داری سگ و گربه در خانه اولین سوالی که با آن روبه رو می شویم، بهترین برند غذایی سگ و گربه کدام است؟. انتخابی درست در مورد غذا ، باعث حفظ سلامتی و شادابی حیوان می شود. پس بد نیست اگر اطلاعات جامعی در مورد غذا و برندهای موجود در بازار داشته باشید    .

ما در این مطلب با توضیح کلی در خصوص نوع برندها که در بازار فروش موجود بوده، می خواهیم برترین برند را معرفی کنیم. تا سلامتی حیوان خود را تضمین کرده و شادابی را برای خود و رفیق دوست داشتنی تان رقم بزنید    .

در حال حاضر شرکت های زیادی اقدام به تولید غذای سگ و گربه کرده اند. اما بعضی از آن کیفیت آن چنانی را دارا نمی باشند. سلامتی حیوان ارتباط مستقیمی با کیفیت غذا دارد. چراکه مواد به کار رفته در غذا باید سالم و مقوی بوده تا سیستم بدن را تقویت کند.

یکی از موضوعات مهم که بسیاری از مردم توجه یی به آن نکرده اند. در ارتباط بودن کیفیت غذا با مواد تشکیل دهنده آن است. که البته امروزه این مشکل تا حدی حل شده و مردم اطلاعات لازمی در دست دارند. برای آشنایی بیشتر با برندها با ما همراه باشید.


آشنایی با بهترین برند غذایی سگ و گربه

 رقابت میان تولید کنندگان در زمینه تولید غذای سگ و گربه بسیار تنگاتنگ بوده و محصولات با کیفیتی را وارد بازار می کنند. سه کشور آلمان ، فرانسه و هلند کشور های معروفی از لحاظ صادرات غذای برتر حیوان می باشند.

برند  (schesir) ایتالیایی،  (royal canin) فرانسوی، بوش (bosch) آلمان، هپی داگ happy dog برندی خانوادگی موجود می باشد. همچنین بوی داگ (bewi dog) برندی خانوادگی، بلکاندو (belcando) آلمانی، دکتر کلادرز (dr. clauders) آلمان از جمله برندهای معتبر می باشند.

از جمله برندهای داخلی معروف nutria pet نوتری پت، fidar patira فیدار پاتیرا و mofeed مفید را می توان نام برد. که در میان مردم نامی برای خود دارند.

اما در این میان برندی که بسیار معروف بوده و دارای تائیدیه معتبر از طرف سازمان غذای حیوانات می باشد.  reflex plus ترکیه است. که بسیار معتبر بوده و از سال 2009 بود که شروع به کار کرده است. محصصوات رفلکس بسیار با کیفیت بوده و از سالم ترین مواد استفاده می کند.

که پیشنهاد ما به شما تنها استفاده از محصولات رفلکس بوده ، که سلامتی حیوان شما را تضمین می کند.


کیفیت این برندها

با توجه به برند هایی که در بازار فروش وجود دارند و تعداد آن ها هم زیاد است. باید در انتخاب غذایی مناسب برای سگ و گربه تان دقت زیادی نمود. ما در این مقاله با نام بردن سری از برند شرکت های معروف که در عرصه تولید غذای سگ و گربه می باشند. اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

همه برندها از کیفیت خوبی برخوردار می باشند اما بسته به نوع مواد به کار رفته در آن ها رده این کوالتی متفاوت است. هرچه مواد سالم تر و مقوی تری در غذا استفاده شده باشد. کیفیت غذا بالاتر بوده و حیوان شما تمایل بیشتری به خوردن غذا خواهد داشت.

سطح کوالتی یک غذا ارتباط مستقیمی با مواد آن داشته و سالم بودن آن را تعیین می کند. اما در این میان برندی که رده کیفیت بالایی را کسب کرده رفلکس می باشد. که به دلیل استفاده از مواد سالم و مقوی رقابت تنگاتنگی را با سایر برندها دارد.

اگر به سلامتی حیوان خود اهمیت می دهید و به دنبال انتخاب غذایی با کیفیت هستید، باید به چند مورد دقت زیادی بکنید. از جمله مواردی همچون برند شرکت، مواد به کار رفته در آن، تائیدیه و نشان معتبر، سن و نژاد حیوان و… در انتخاب غذا مهم بوده و دقت زیادی را لازم است.


مهم ترین نکات در انتخاب غذای سگ و گربه

در انتخاب یک غذا برای سگ و یا گربه باید به نکات زیادی توجه کنیم. از جمله مواردی که باید یک غذا دارا باشد. شامل: متعادل بودن، برخوردار از مواد مقوی، حاوی مواد مضر برای بدن نباشد، هضم آسان و خوش طعم می شود.

در خرید غذا باید اطلاعات کافی و زیادی داشت ، تا به اشتباه غذایی را به حیوان ندهیم که باعث بیماری او شود. همچنین سن ، نژاد هم برای انتخاب غذایی مخصوص مورد توجه بوده و باید متناسب با سیستم بدن حیوان غذا را تهیه کرد.

البته با توجه به نوع غذاهای خشک و مرطوبی که وجود دارند، شما باید بر اساس ذائقه و سن حیوان خود غذا را انتخاب نمایید. از هردو گروه غذایی را برای حیوان باید تهیه نمود. چراکه هر کدام از گروه غذایی ها خاصیت و ترکیبات متفاوت خود را دارا می باشند.

البته باز هم در انتخاب غذاها ، باز هم پیشنهاد ما به شما تهیه برند رفلکس می باشد. که در هر نوع گروه غذایی خود مواد سالم و مقوی به کار می برد. مواد به کار رفته در این غذاهای رفلکس با ذائقه حیوان شما سازگار بوده و بسیار خوشمزه و با کیفیت است. همچنین تاثیرات مثبت زیادی هم بر سیستم بدن می گذارد.


نتیجه گیری کلی

حال که از بهترین برند غذایی سگ و گربه مطلع شدیم. برای خرید بهتر می توانیم تصمیم بگیریم که کدام نوع گروه غذایی را انتخاب کنیم، و برای حیوان خود تهیه کنیم.

با توجه به توضیحات داده شده که با انواع برند غذایی ها ، کیفیت و سطح آن ها آشنا شدیم. در انتخاب غذایی سالم و رده کوالتی بالا مشکل نخواهیم داشت. هرچند که محصولات رفلکس رده برتری نسبت به بقیه داشته و قیمت مناسبی را هم دارا می باشند.