سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال

 

تریدرها در بازارهای مالی نظیر فارکس و حتی در برخی مواقع که سهام ها نوسانات بیشتری دارند در بازار نیز از نوسانات قیمت استفاده می کنند و سود می برند . تریدرهای حرفه ای بسیار مشتاق هستند که در بازارهایی که درگیر نوسانات زیاد هستند ، ترید کنند . با افزایش یافتن قیمت بیت‌کوین ، به تدریج تریدرها هم توجه بیشتری به این ارز دیجیتال می‌کنند . نوسانات بسیار زیادی که در قیمت بیت‌کوین وجود دارد و موارد دیگری که موجب جذاب شدن این ارز می شود از قبیل وجود پلتفرم‌های معاملاتی گوناگون نظیر    Kraken ، Bitfinex ، BitMEX ، Bitstamp و … موجب گردیده است که معاملات بیت‌کوین بسیار پرسود و پر رونق شود.
در این مقاله می خواهیم به معرفی یک نرم‌افزار معاملات خودکار بیت‌کوین برای تریدرهای حرفه‌ای بپردازیم.

بهتربن نرم افزار ترید ارز دیجیتال

این ربات معاملات بیت‌کوین به اسم haasbot ، نرم‌افزاری است که بر روی رایانه شما قابل نصب می باشد یکی از بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال است که شما با متصل شدن به پلتفرم‌های معاملاتی زیر ، می توانید به طور خودکار معاملات بیت‌کوین را انجام دهید:
Bitfinex
BitMEX
Bitstamp
Bittrex
BTCC
wex.nz
CEX.IO
C-Cex
Gemini
Huobi
Kraken
Poloniex
OKCoin
kucoin
و …

 

خصوصیات مهم ربات haasbot

ربات Haasbot با به روزترین تکنولوژی‌ها ، بهترین ابزارها را در دسترس شما قرار می دهد تا به هر طریقی که دوست دارید معامله کنید و سرمایه خودتان را در این بازار با نوسان بسیار جدید حفظ کنید . ربات Haasbot به صورت یک جعبه‌ ابزار همه‌کاره عمل می کند و طراحی آن به صورتی انجام شده که بتوانید بیشترین سود را از معاملات بیت‌کوین ببرید .

به روز رسانی های پی در پی

مکررا به روزرسانی هایی برای Haasbot عرضه می شود تا ویژگی های تازه ای به آن اضافه شود . اندیکاتورهای جدید ، اقدامات جدید برای جلوگیری از ضرر ، صرافی‌های جدید و جفت‌ارزهای جدید به این نرم‌افزار معاملاتی اضافه می‌گردند . همینطور این اجازه به کاربران تازه داده می‌شود که نسخه‌های بتای نرم‌افزار را امتحان کنند و نظرات خود را در این خصوص بیان کنند .

پشتیبانی

در صورتی که دچار مشکل شدید یا اینکه در مورد استفاده از ویژگی خاصی از نرم‌افزار سوالی ذهنتان را مشغول کرد ، به احتمال زیاد در قسمت سوالات متداول و راهنمای سایت ، می توانید به پاسخ‌ها دسترسی داشته باشید . اگر پاسخ را پیدا نکردید ، می‌توانید از طریق چت کردن با بقیه ی کاربران در فروم به پاسخ دست یابید و یا با پشتیبانی تماس بگیرید .

 

عملکردهای ربات معاملات خودکار بیت کوین

در ادامه این مقاله درباره ی ویژگی‌های این ربات به طور مختصر صحبت می کنیم .

داشتن معاملات 24 ساعته طی 7 روز هفته

طراحی این ربات به صورتی می باشد که طی  24 ساعت در شبانه‌روز ، 7 روز هفته و 365 روز سال در حال انجام کار باشد . نرم‌افزار معاملاتی بیت‌کوین Haasbot با کمترین منابع سخت‌افزاری مشغول به کار است و حتی می‌توانید آن را در پس زمینه ی رایانه خود تا هر وقت که می خواهید باز نگه‌دارید .

به دست آوردن سود از آربیتراژ

شما می‌توانید با استفاده از ربات آربیتراژ که در نرم‌افزار معاملات خودکار بیت‌کوینHaasbot قرار دارد ، از اختلاف قیمت بیت‌کوین و جفت‌ارزهای دیجیتال در سایت‌های معاملاتی سود ببرید .

حفاظت از سرمایه

می توانید این ربات را به گونه ای تنظیم کنید که اگر رویدادی رخ داد ، به صورت اتوماتیک خرید یا فروش را انجام دهد . به عنوان مثال می‌توانید تنظیم کنید در صورتی که قیمت بیت‌کوین 1 درصد افت داشت ، از بازار خارج گردد تا بتوانید در قیمت پایین‌تری مجددا وارد بازار شوید .

پشتیبانی کردن از بقیه ی ارزهای دیجیتال

ربات Haasbot در پلتفرم های معاملاتی ، بالغ بر 500 ارز دیجیتال دیگر را پشتیبانی می‌کند . دارا بودن این ویژگی بدان معناست که می‌توانید قدرت ربات معاملات بیت‌کوین ، ربات آربیتراژ و ربات ثبت سفارش را برای ارز مورد نظرتان تنظیم نمایید . به این شکل می‌توانید از افزایش قیمت بزرگی که در ارزهای دیجیتال دیگر اتفاق می افتد سود کسب کنید .

صفحه دیده‌بان بازار

صفحه دیده‌بان بازار (Marketview Page) ، توانایی اجرایی کردن ابزارهای تحلیل تکنیکال ، معاملات دستی ، مشاهده اندیکاتورها و حتی مشاهده چندین بازار را به طور همزمان در دسترس شما قرار می دهد .

ربات‌های که سفارشات دلخواه را ثبت می کنند .

این ربات‌ ها ، نوعی از ربات‌های بیت‌کوین می باشند که می‌توانند برای سناریوهای گوناگون ، شخصی سازی گردند . به عنوان مثال می‌توانید این دستور را  به ربات بدهید هنگامی که قیمت بیت‌کوین به پایین‌تر از 15000 دلار رسید آنرا بخرد و در صورتی که قیمت به بیشتر از 16000 دلار رسید آنرا به فروش برساند .

اعمال اقدامات محافظتی

علاوه بر اینکه می توانید معاملات را مطابق اندیکاتورها و سایر اقداماتی که برای حفظ امنیت سرمایه‌تان وجود دارد ، انجام دهید ، ارسال سفارشات از طریق ربات Haasbot را می‌توانید به گونه ای تنظیم کنید که اگر اتفاق خاصی افتاد ، کارمزد معاملات را حفظ کند .

توانایی برنامه‌نویسی

برای نوشتن ربات هایی که به طور کامل شخصی سازی شدند ، می‌توانید از فریم‌ورک ربات Haasbot ، از زبان برنامه‌نویسی #C استفاده کنید .

منبع: اکادمی هلاکویی